Onze werkwijze tot persoonlijk maatwerk

Offerteaanvraag
Home » Over ons » Onze werkwijze

Onze werkwijze in 6 stappen

Specialist sinds 1986

Persoonlijke en deskundig advies

Gratis advies aan huis

100% maatwerk producten

Eigen montage en service dienst

Pas tevreden als u dat ook bent

Stap 1: Persoonlijk en deskundig advies. Thuis of in de showroom

In onze showroom hebben wij een grote collectie raamdecoraties, garagedeuren, rolluiken, zonweringen, horren, overkappingen en nog veel meer. U wordt deskundig en vriendelijk te woord gestaan door één van onze vakspecialisten en u kunt onder het genot van een bakje koffie of thee ons volledige productaanbod bekijken. Wij hebben diverse modellen hangen zodat u deze kunt aanvoelen, testen en in werkelijke grootte kunt aanschouwen.
Niet in de gelegenheid de showroom te bezoeken? De mogelijkheid bestaat om met onze inmeet bus met alle stalen (kleuren, stoffen en stijlen) bij uw woning of kantoor langs te komen. Neem telefonisch contact met ons op voor een afspraak. Wilt u onze showroom in deze tijd liever niet bezoeken? Dan kunt u hierbij een inzicht krijgen in hoe deze eruit ziet.

Stap 2: Meetservice. Op afspraak bij uw woning of kantoor

Benieuwd wat de maatvoeringen zijn van de producten die bij uw wensen en voorkeuren passen? Dan komen wij dit bij uw woning of kantoor inmeten om u een passende offerte aan te bieden. Er wordt met deskundig apparatuur nauwkeurig ingemeten. Wij geven tijdens het inmeten deskundige uitleg en advies betreffende uw keuze en de mogelijkheden van montage. Alles is natuurlijk geheel vrijblijvend.

Onze merken

Stap 3: Producten. Alle producten worden op maat gemaakt

Gaat u akkoord met de offerte? Dan wordt uw bestelling geplaatst bij één van onze leveranciers. Al onze producten worden conform uw order op maat gemaakt.

Stap 4: De afspraak. Wij nemen contact met u op

Wanneer alle bestelde producten bij ons worden geleverd nemen wij contact met u op om een montage afspraak te maken. Wegens het coronavirus kunnen de levertijden langer zijn dan u van ons bent gewend. Dit komt doordat wij en onze leveranciers de richtlijnen van het RIVM dienen te volgen m.b.t. het coronavirus. Hierdoor zullen wij, in onderling overleg, in een aantal situaties de montage en onderhoudswerkzaamheden verzetten naar een later tijdstip. Wij vragen uw begrip hiervoor. Mocht u vragen hebben over leveringen neemt u dan telefonisch contact met ons op.

Stap 5: Montage service. We gaan pas weg als u tevreden bent

Onze eigen monteurs komen op de afgesproken datum en tijd uw producten monteren. Dit zijn goed opgeleide en welgemanierde vakmensen die hun vak goed verstaan. Na het monteren wordt uw woning of kantoor netjes achtergelaten en blijft er geen verpakkingsmateriaal achter. Na de montage zullen de monteurs een demonstratie geven over het gebruik van uw producten. De betaling geschiedt zoals afgesproken op de montage dag zelf. Het bedrag kunt u pinnen of contant afrekenen bij onze monteurs.

Stap 6: Aftersales en garanties. Alles volgens afspraak

Wij vinden het heel belangrijk dat u tevreden bent. Toch kan het voorkomen dat u ondanks onze inspanningen niet (volledig) tevreden bent. Informeert u ons dan zo spoedig mogelijk zodat wij samen met u tot een oplossing kunnen komen.
Kom langs in onze showroom om uw wensen te bespreken onder het genot van een heerlijke kop koffie of thee.

Contactformulier

Hebben wij uw interesse gewekt? Aarzel dan niet om (vrijblijvend) contact met ons op te nemen.

Bedankt voor je bericht. Het is verzonden.
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw bericht. Probeer het later nog eens.